1. Gisteravond hebben wij bij de eetkamer gegeten. We hebben een uur moeten wachten op ons voorgerecht! Na navraag werd er gezegd dat dit al klaar stond en er zo aankwam. Echter duurde het toen nog een kwartier! Na het voorgerecht moesten we een uur wachten op ons hoofdgerecht! Zelfde verhaal als bij het nagerecht. Het stond al klaar maar na een kwartier nog niets te zien. Mijn biefstuk was rauw en niet medium. De scampi's van mijn tafelgenoot waren niet goed gebakken. Er werd ons geen drankje van het huis aangeboden of excuus voor het lange wachten (in totaal 2 uur)! Het eten was het lange wachten niet waard want mijn salade geitenkaas bestond uit een paar sprietjes sla en 5 stukjes stokbrood met een plakje geitenkaas. Geen dressing of honing te vinden! Mijn tafelgenoot had asperges besteld als sidedish. 4 asperges voor €5!!! Belachelijk! Ons zien ze daar nooit meer terug!

1,8