1. Zie mijn eerdere recensie; Vandaag 27-12-2010 werden wij gebeld door de eigenaar. Deze gaf zijn welgemeende excuses en bood ons een dinerbon aan ter verontschuldiging.

Lof voor dit gedrag waarmee ik mijn opmerking "er nooit meer terug te gaan" moet intrekken. Mijn beoordeling stel ik dan ook hoger omdat deze niet meer door ergernis en kwaadheid wordt beinvloed.

Vorige recensies van Konnemann

• Een slechte ervaring, een korte opsomming:

- om 18.00 uur gereserveerd en aanwezig,

- Om 18.45 wordt eindelijk de bestelling opgenomen,

- Tijdens dit opnemen wordt even tussendoor nog wat drank neer gezet, of we het even willen aanpakken?

- De voorgerechten worden veel later opgediend,

- De borden en lege glazen blijven staan er gebeurt niets, terwijl tafels om ons heen wel worden afgeruimd,

- Op de vraag waarom het allemaal zo lang duurt krijgen wij het antwoord dat dit niet waar is! De bestelling is tenslotte pas om 18.48 in de kassa gezet?

- De teleurstelling was ondertussen goed toegeslagen waardoor het hoofdgerecht niet meer tot zijn recht kwam.

- De bediening en het te woord staan is ronduit slecht te noemen.

Al met al is onze huwelijksdag samen met de kinderen goed verpest en dat voor een behoorlijk bedrag. Men dacht het nog goed te maken met een drankje. Dit hebben wij, gezien de stemming, afgeslagen. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer terug.

We weten dat je dit met het restaurant zelf moet bespreken maar dat was helaas niet mogelijk gezien hun reactie. De klant is hier niet echt koning.

4,5