in Ouddorp

Nice to meat you!

1. Op zich prima eten. Maar de sfeer was alles behalve gezellig. Teveel ruimte in t restaurant, verkeerde indeling en qua service kan t ook beter.

1. Nicolette
    Van restaurant

Beste Michel, allereerst hartelijk dank voor de resencie. Wij lezen het altijd terug en vinden het jammer, dat als er iets is, gasten ons niet aanspreken. Er wordt meerdere malen gevraagd of alles naar wens is, zelfs bij het afrekenen wordt nog gevraagd of alles naar wens was of dat u een gezellige avond heeft gehad. Zoals u bij het merendeel van de reacties kunt lezen, zijn onze gasten tevreden. Helaas kan het voorkomen dat er door omstandigheden van zieken, invalskrachten of wat dan ook, de service iets minder is dan eenieder van ons is gewend. Het zou fijn zijn geweest, als u dit had aangegeven. Echter stellen wij het ook op prijs, als u ons een mail stuurt; waarin u schrijft, welke dag u bent geweest, waar u heeft gezeten, wat er mis ging volgens u met de service enz., zodat ook wij hier ook op terug kunnen kijken, het kunnen beoordelen en eventueel uw advies kunnen meenemen in de toekomst.

Team Grill and More