Op dit adres zit nu: JUS

1. Via Google Bistro de Lachende Gans gevonden. De website zag er goed uit, het Kerstmenu stond ons aan en ook de reacties waren voornamelijk positief. We waren dan ook erg benieuwd of het onze verwachtingen waar kon maken.

Eerste indruk:

Op tweede Kerstdag 2010 hier gegeten, we arriveerden voor de gereserveerde tijd maar dit was geen probleem. We werden vriendelijk verwelkomd, onze jassen werden aangenomen en we mochten plaats nemen aan een mooi tafeltje voor twee. Vervolgens werd ons daar een fijne Kerst toegewenst door een jongedame die onze drankjes opnam.

Eten:

Van het huis kregen we een wild bitterbal en een brood (smaakte erg lekker!) met kruidenboter. Vervolgens gekozen voor de rundercarpaccio en tournedos. De rundercarpaccio was waarschijnlijk vooraf opgemaakt en in de koeling gezet, hierdoor was de temperatuur van het voorgerecht iets aan de koude kant. Kwaliteit van de carpaccio was erg goed, vond persoonlijk de garnering iets teveel (cherrytomaten en olijven mochten wat mij betreft achterwege gelaten worden).
    Tournedos was van zeer goede kwaliteit, lekker mals en dit keer een goede garnering. Lekker waren hierbij ook de salade en de aardappelkroketjes. Voor het dessert kozen we een torentje van kletskoppen en crème brûlée. Beide van goede kwaliteit, crème brûlée had naar mijn mening nog wat romiger mogen zijn.

Sfeer:

De bistro is erg sfeervol en de gastheer en zijn bediening waren erg vriendelijk.

Conclusie:

We zijn erg enthousiast over Bistro De Lachende Gans en zullen hier zeker nog eens gaan eten! Een aanrader!