1. Onlangs met een gezelschap van 10 mensen gedineerd in de serre. Het restaurant is sfeervol ingericht waarbij de wat ouderwetse aankleding en moderne meubelen prima samengaan.

Na aankomst eerst wat geborreld in het café en daarna aangeschoven aan de lange tafel in de serre. De bestelling was 's morgens al doorgegeven zodat de keuken zich daar gemakkelijk op kon voorbereiden. De gerechten kwamen dan ook gelijktijdig door zodat we echt samen konden dineren.

De ossenhaas was perfect gegaard, heerlijk mals stukje vlees en mooie presentatie met groente en saus.

Bij het nagerecht ging het echter minder geslaagd, de bestelde Tiramisu bleek een aardbeifantasie van de kok te zijn en hoewel ik verse aardbeien best lekker had ik geen interesse in deze variant van het bekende dessert.

Maar over het geheel genomen een zeer geslaagde avond, met mooie gerechten en aardige bediening. Bedankt!