in Utrecht

Gezellig uit eten en altijd wel een heerlijke aanbieding!

1. Een echt buurtcafe, kindvriendelijk, en allerlei leuke daghappen e.d. buiten de kaart om.
    We hadden vooraf hertenham en chicken strips. Dat laatste is meer een gefrituurde borrelhap, hertenham was erg lekker en origineel. Hoofdgerecht hadden we saté en wildzwijnstoof. Het vlees was erg lekker van smaak en mals, de stoof was helaas wel veel te waterig. Nagerecht een plateau voor 1 persoon (was ruim voldoende voor 2 personen). In totaal waren we €81 kwijt, een prima prijs kwaliteit verhouding en gezellige avond. De bediening was niet erg klantvriendelijk. Hadden een cadeaukaart wat niet werkte, legde het probleem bij ons waar de fout niet lag. Kon uiteindelijk zelf ook via een site controleren of de kaart werkte, nadat ze er tegen ons chagrijnig om deed, jammer.

1. Elise
    Van restaurant

Beste Marieke,

Bedankt voor de uitgebreide recensie. We vinden het fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten. Daar doen we het voor! We vinden het alleen jammer dat de service niet goed is bevallen. Dit is niet de gastvrijheid die wij onze gasten willen bieden. Goed dat je het aangeeft. We gaan het intern bespreken en we zien je graag weer een keer terug om onze gastvrijheid te tonen.

Vriendelijke groetjes,
    deKleineBaron