1. S. De Vries

Het was de 1e kaar dat we bij de Friese club gingen eten. De bediening liet te wensen over. We hadden thuis op de website het menu bestudeerd en wilden daarvan iets bestellen. Dat bleek niet mogelijk, want wat op de website staat is verouderd vertelde de serveerster. Ze bracht de kaart, maar verzuimde te vermelden dat er een 'daghap' en nog een ander dagmenu bestond ( dat zagen we later vermeld op een bord dat buiten stond). Wij vroegen toen of de vis die we wilden bestellen gefileerd was. Dat moest bij de kok nagevraagd worden en dat leek het geval te zijn. Echter, niets bleek minder waar. Dus moesten we zelf de vis fileren en omdat we niet precies wisten hoe dat moest, werd het eten met veel graten. Onze tafelgenoot wilde iets bestellen van de kaart, maar dat bleek niet aanwezig. Al met al was het een wat teleurstellende ervaring, hoewel we vreselijk gelachen hebben over de toestand die door het eten van de graten ontstond. Advies: hou de website up to date en instrueer de bedienende medewerkers beter.