Op dit adres zit nu: VAERS

1. Vorig weekend zijn wij met 8 personen gaan dineren bij de Rozentuin. Bij binnenkomst werden we netjes naar onze tafel gebracht en werden de drankjes opgenomen.

Na de drankjes, hebben we het voorgerecht besteld. De kinderen kregen hun hoofdgerecht bij ons voorgerecht. De tomatensoep en carpaccio waren lekker. Onze zoon had een pizza besteld, maar onze zoon was niet lekker. Na drie stukjes kon hij niet verder eten. Aangezien er nog iemand een pizza als hoofdgerecht besteld had, werd de vraag netjes en vriendelijk gesteld aan de serveerster of de pizza van het hoofdgerecht geannuleerd kon worden, mits ze natuurlijk niet al bezig waren met het hoofdgerecht. Het is tenslotte erg jammer om eten weg te moeten gooien.

Vanuit de keuken vond een zeer onaangename man het nodig om op een botte en schreeuwerige manier aan te geven dat ze al met het hoofdgerecht bezig waren en dat er niets geannuleerd kon worden. Daar schrokken we toch wel van, van deze toon en manier van antwoorden.

Vervolgens kregen we niet veel later ons hoofdgerecht. Dat zag er prima uit. Echter de frietjes waren vet en erg smerig van smaak. Het vermoeden was daarom ook dat de frietjes in oud vet gebakken moest zijn. De serveerster kwam aan de tafel om te vragen of alles naar wens was. We gaven toen aan dat de frietjes niet goed waren, waarop we te horen kregen dat de frietjes zo hoorden en dat ze altijd zo gemaakt werden. Daar mochten we het tenslotte mee doen!

De manier waarop deze dame met onze klacht om ging was alles behalve klantvriendelijk. Na deze discussie, is er niemand meer aan de tafel gekomen. De borden werden zelfs niet meer afgeruimd. Erg bijzondere manier van doen en zeker niet warm en gastvrij naar de klant. Wij komen hier zeker nooit meer terug!

3,6