1. Heerlijk gegeten bij Samabe. Bij binnenkomst werden werden we aangenaam verrast door de kleuren, planten en het interieur van het restaurant. We werden direct naar ons tafeltje gebracht. Daar duurde het even voor we wat drinken kregen aangeboden, maar het was dan ook erg druk in het restaurant. We zagen veel mensen om ons heen met een tafel vol verschillende kleine gerechtjes en dat leek ons ook wel wat. Dus kozen wij de rijsttafel Bali puri (of zoiets). We vroegen nog na of er ergens varken in zat, maar er werd ons verteld dat Samabe helemaal geen varkensvlees serveerde. Alle gerechten werden uitgebreid uitgelegd. Het was voor ons soms wat te pittig, maar gelukkig werd de rijsttafel geserveerd met witte en gele rijst, twee salades en stukjes fruit. Afgesloten met een gekarameliseerd rijstepapje en ijs, was het een fantastische avond! Enig nadeel was dat het vrij rumoerig was binnen en de deur nogal hard dichtsloeg, maar uiteindelijk viel dat niet meer op.

1. Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide recensie en het onwijs mooie cijfer. We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten.

We zien jullie graag weer een keer terug.

Groetjes,
    Samabe