1. H.J. Maassen van den Brink

We gingen 1e kerstdag uit eten bij Dalzicht. Op zich zaten we goed, aan het raam. Wel was het zaaltje wat klein en dat bleek ook na aanvang van het 'buffet'. De mensen stonden in een rij naast je tafeltje om wat van het buffet te halen en keken dus zo mee op je bord en wat je aan het eten was.

Aangekomen bij het buffet was het 1e schaaltje met stokbrood al leeg, stond een klein mandje voor een hele zaal vol mensen.

Wat salade gepakt en.............aangekomen bij de visschaal....... ook leeg, evenals de schaal met schnitzeltjes en aardappeltjes.

Dus maar wat plakjes vlees (met veel vet) gepakt en patat.

Dacht dat wordt de volgende ronde wel goed gemaakt.

Echter een tweede poging ondernomen maar ook toen..........geen vis. De ragout was ook op evenals de aardappeltjes en wederom het stokbrood.

Maar wachten dan tot de schalen werden aangevuld maar men kwam alleen maar met brood en patat. De rest bleef leeg.

Zelfs bij het betalen aan het eind moesten we wachten in de rij omdat van drie zalen iedereen bij hetzelfde pinapparaat moest betalen.

Al met al een waardeloos en simpel buffet wat het geld absoluut niet waard is.

Vooraf wordt gezegd 'als er wat is meld het dan' maar er is telkens niemand te vinden of ze zijn te druk (omdat er te weinig personeel is).

1,1