1. Tijdens ons verblijf in dit hotel (3 nachten) telkens 's avonds hier gegeten, zowel het menu als a la carte. Het eten was hier keer op keer prima, de bediening verdient eigenlijk een 10, maar die score werd door de eigenaar onderuit gehaald.
    Hoewel hij formeel in zijn recht staat zijn wij gebelgd door het feit dat hij de derde avond, toen invalide disgenote geen alcohol kon hebben, dus ook geen wijn, ineens voor een karafje kraanwater € 1,50 berekende. Toen ik daarover een opmerking maakte tegen de serveerster (die er duidelijk ook moeite mee had) kwam de eigenaar ons even vertellen dat hij gelijk had, en inderdaad : Op de laatste pagina van het menu staat vermeld dat wie geen wijn o.d. consumeert voor een glaasje water € 0,50 moet betalen en voor een karaf met 2,5× zoveel inhoud € 1,50 (merkwaardig, geen € 1,25?)
    als argument werd aangegeven dat het personeel daarvoor extra moest lopen. Maar voor een karafje moet het personeel toch net zo vaak lopen als voor een glas? Geneuzel!
    Niettemin : Hij nam ruimhartig voor mij een gratis glas water mee, ik dronk immers wel wijn!

Wat een kruideniersmentaliteit!

We hebben een forse fooi achtergelaten omdat we door het personeel in de watten zijn gelegd, maar komen hier nooit meer!