1. Gisteravond ben ik met mijn vrouw en 2 kinderen wezen eten bij Fling (Dommelstraat 9, Eindhoven).

We werden ontvangen door de eigenaar. Er kon geen lach vanaf en we werden chagrijnig te woord gestaan.

Mijn vrouw en kinderen hadden Sushi besteld (erg vet) en ik een Rib Eye steak. Het voorgerecht was voor mij gratis en de steak kostte € 24,95. Ik heb een uur moeten wachten op mijn steak. Ondertussen waren mijn vrouw en kinderen al klaar met eten (???). Na een uur wachten kreeg ik dus een spies van ongeveer 70 cm met 4 kleine stukjes vlees eraan. Het vlees was lauw en was niet gekruid en had dus geen smaak. Er zaten wel een paar sausjes bij, deze waren echter niet lekker. Hoezo het voorgerecht gratis? Dit vlees had echt geen waarde van € 24,95. Eerder € 10,00.
    Vreselijk restaurant en ik wil iedereen graag adviseren om een restaurant uit te kiezen die zijn klanten wel vriendelijk behandeld en kwaliteit op tafel zet.

1,3