in Haarlem

Het lekkerste restaurant van Haarlem!

1. Heerlijk gegeten bij Jetties. Alles is vers klaar gemaakt en dat proef je. Het is heel gezellig in het restaurant en de bediening is zeer attent. Ik kom zeker terug.

1. Bedankt voor deze lovende recensie Marian! Leuk om te zien dat je graag bij ons op bezoek komt. We gaan de complimenten doorgeven aan de bediening! Groeten, Jetties.

Vorige recensies van Marian

• Opnieuw heerlijk gegeten. De spinaziequiche smaakte alsof hij kort geleden gebakken was, heerlijk vers. De burger was bijna te groot om op te eten, maar heel erg lekker.
    De bediening was top. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad.

• Heel gezellig restaurant met een bijzondere formule: alles wordt ter plekke vers klaargemaakt. Afrekenen doe je bij de bestelling, dus als je klaar bent, kun je weg. Het eten smaakt heerlijk. Een aanrader.

• Heel nieuwe eetbelevenis bij Jetties. Heerlijk gegeten in een super relaxte sfeer. We komen graag nog eens terug.