in Hardenberg

Gewoon gezellig uit doe je Bij Ons

1. Eten bij Ons is elke keer weer een feestje.
    Fijne vriendelijke bediening, en lekker eten zorgen ervoor dat je een fijne avond hebt.
    Eten bij Ons is een echte aanrader!

4 vorige recensies

Vorige recensies van Harm korringa

• Harm Korringa

Elke vakantie gaan wij lekker eten bij Ons. Kaart wordt regelmatig aangevuld met nieuwe gerechtjes. Bediening is altijd uitermate vriendelijk. Eten is ruim voldoende, en kwalitatief goed.
    Kortom, eten bij Ons is, als je in de buurt van Hardenberg bent, een aanrader.

De nieuwste recensie
  • De kaart voor de tapas is vernieuwd, en nog beter geworden. Zeer ruime keus in zowel zoet als pittig (en alles daartussen in). Bediening is, zoals we inmiddels gewend zijn, vriendelijk en snel. Kortom, toevallig in Hardenberg? Even stoppen bij tapas restaurant Bij Ons.

• Harm Korringa

Leuk en gezellig restaurant, waar je in alle rust kan genieten van een ruim aanbod in tapas. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Prijs van het onbeperkt tapas eten is absoluut niet te hoog. Een echte aanrader.

• Ans en Harm Korringa

Wij hebben heerlijk gegeten, goede service. Bediening was vriendelijk, had altijd even tijd voor een praatje en gaf je het gevoel echt welkom te zijn. Je werd niet opgejaagd, dus je kon lekker de tijd nemen tussen de hapjes door. De porties eten waren meer dan voldoende! Het restaurant zag er gezellig en schoon uit.