Op dit adres zit nu: Hudsons

1. Aan de buitenkant ziet rest. Casa Maria er sfeervol uit. Echter binnen viel het zeer tegen. De inrichting is zeer sober en toen ik er zat te eten werd ik er bijna knettergek van. We waren met 4 personen rond de kerstdrukte van december. Het personeel was haastig en snel. Er zat een groep mensen te eten die constant met tafels en stoelen aan het schuiven was. Heel storend. Hier zou men onder de stoelen vilt kunnen plakken zodat overbodig lawaai vermeden wordt.
    Het broodje met kruidenboter stond al op tafel. Dat was er al. Geen kerstsfeer in deze tent en dat vind ik uiterst ongezellig....
    De biefstuk van mijn vrouw was zo rauw dat het vrijwel onmogelijk was dit te eten. Uiteraard kon het naar de keuken terug waarna het terugkwam zonder de patat en sla die erop lag. De biefstuk was in de keuken met een totaal andere saus overgoten? En een minischaaltje friet en een schaaltje sla voor 4 personen is echt te weinig vind ik. Als je een dessert krijgt moet er geen slagroom opzitten uit een spuitbus, nee. Water wijn en likeur...het gaat allemaal in hetzelfde glaasje. Koffie die daarna kwam met een snoepje, zo wordt het ook geserveerd in de goedkope busrestauratie.
    Jammer, een beetje meer opmaak en smuk was leuker geweest voor die prijs.
    Ik had meer verwacht van Casa Maria. Personeel moet wat stijvoller gekleed zijn. Men ging met alle tafels en stoelen slepen toen wij nog aan het eten waren. Doe zoiets als alle mensen weg zijn. Nee, Kerstsfeer en gezelligheid is niet te merken bij deze zaak. Dat hoef je daar niet te zoeken.
    Jammer van het geld...
    Groeten, John Veldhuis, Almelo.