in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Ik ben hier meerdere malen komen eten met mijn familie en ben elke keer weer met een gigantisch grote glimlach naar buiten gegaan! De gastvrouw is een super lieve en behulpzame dame die altijd voor je klaar staat. Het maakt niet uit met wat voor vraag je komt, ze zorgt er voor dat je krijgt wat je wenst. De kok is kort gezegd een Held in de keuken, het eten wat deze man bereid is als geen ander. Alles is zo lekker dat als je bord op is, je het tot het laatste beetje van je bord af wil likken! Daarom 5+ Sterren voor de Held in de keuken. Ook de jonge mensen in de bediening zijn altijd in een top bui en maken elke wens naar vervulling, niks op aan te merken, een restaurant die het elke keer weer waard is om naartoe te gaan.
    En buiten dit alles is de gastvrouw ook een sfeer brenger die door de avond heen de mensen vermaakt met het meezingen van de mooiste Griekse liedjes en daardoor de sfeer alleen maar gezelliger en beter wordt.

Grieks Restaurant Rhodos in Weert,
    Dat is de plek waar je moet zijn!

Groetjes,
    Jullie vaste klant voor het leven.