1. Teleurstellend en uiteindelijk weggelopen.

Het terras was rustig, enkele tafeltjes waren bezet. Na 15 min was nog steeds geen bedienend personeel naar ons tafeltje gekomen. Ik ben zelf om de menukaart gaan vragen en heb vriendelijk benoemt dat we al enige tijd op het terras zaten. De serveerster vroeg waar we zaten en zei zsm naar ons tafeltje te komen.
    Het tafeltje achter ons arriveerde nieuwe gasten. Een andere serveerster nam direct de bestelling op tot onze verbazing. De serveerster die ons had toegezegd eraan te komen hebben we niet meer gezien. Na nog eens 15 min wachten (in totaal 30 min!) zijn we opgestaan en hebben we het terras verlaten....

Laatste bezoek aan Parck....

2,5

1. Beste Nouchka,

Onze excuses voor jullie teleurstellende ervaring op ons terras, dit is zeker niet de service waar wij voor staan.
    Wij vinden dit echt heel vervelend en zullen dit voorval ook met de medewerksters van zaterdag bespreken.