1. Voor ik met dochterlief naar MUSE ging in de Ziggo Dome hier wezen eten. We hadden niet gereserveerd, maar... als we voor 18:45 onze tafel weer zouden verlaten hadden ze wel plek voor ons. Dit gaf ons bijna 1 1/2 uur en dat was meer dan zat.
    Vriendelijk personeel welke ons naar ons plek bracht. We kregen de keus tussen (ivm concert) beperkte menu kaart of buffet. We zijn voor de menukaart gegaan en allebei voor de saté gekozen. Deze stond werkelijk waar binnen 5 minuten op tafel, ondanks de hoeveelheid mensen binnen. De saté was lekker van smaak, maar had wat warmer gemogen. De friet was, hoewel fabrieksfriet, prima. De atjar & 2 schijfjes komkommer volledig uitgedroogd. Je kon merken dat het vlees uit een chafing dish komt en waarschijnlijk dus ook voor het buffet gebruikt wordt. Aan de andere kant is dat te verwachten met een evenementen menukaart. Maar, op zich OK gegeten, vriendelijk geholpen. Bij een volgend concert zou ik zo terug gaan.