1. Opnieuw zeer genoten.

Vorige recensies van Winter

• Opnieuw ontzettend hartelijk ontvangen. Er was een gemoedelijke sfeer en zoals altijd de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit en prijsovereenkomst top. Op naar de volgende keer Dank en alvast fijne dagen. Tot volgend jaar!

• De sfeer was in den beginnen minder gezellig dan anders er hing een gespannen sfeer. Dit kwam overigens niet door het personeel maar uit andere gasten die zich negatief hebben gedragen. Zeer overduidelijk sprekend aanwezig zijn. Beledigd naar andere gasten. Dit gemeld hebbende naar het personeel, werd ons gelijk excuus aan geboden door het personeel en werd er wel direct een gesprek gevoerd door het personeel met betreffende gasten. Zo jammer dat bepaalde personen het nodig vinden om dit gedrag te vertonen. Maar wij laten ons er niet van weerhouden op korte termijn opnieuw te gaan genieten in dit restaurant.

• Net als de vorige keren UItstekende service ,gastvrijheid en sfeer verrukkelijk gegeten in een woord FANTASTISCH

• Winter

Wij werden opnieuw zeer gastvrij ontvangen, de sfeer was gemoedelijk, het eten was opnieuw om je vingers bij af te likken, de wokchefs bereiden het eten zoals wij gevraagd hebben. Er werd regelmatig gevraagd aan ons of alles nog naar wens was. Dit konden wij alleen maar beamen.
    Wij komen hier zeer zeker terug!!! De service van www.eet.nu vinden wij een plezierige manier om te reserveren.
    Met groet, Winter