1. Na lange tijd weer eens hier besteld en het viel zeker niet tegen vanavond!

Varkenshaas met zwarte bonen -> Was OK. niet bijzonder, vlees wat droog.
    Canton Kou Lou Kai (gefrituurde kip in zoetzure saus) -> Erg lekker, zonder TE zoet te zijn.
    Cha Sieuw met uien, knoflook en chilisaus -> Erg verrassend en lekker!
    Tsui Yum Kai (Kip met zout & peper) -> HEEL erg lekker, aanrader. Wel een tikkie pittig op een prettige manier.
    De bami & mihoen waren precies wat je mag verwachten. Alles netjes op tijd geleverd en goed warm.

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Arnaud de Klerk

• We hebben hier een 2-tal gerechten besteld. Babi Pangang met ketjapsaus, waarvan het vlees prima was. De saus had iets meer smaak mogen hebben. De Shi Shuan bief was een tegenvaller: Deze was ronduit flauw, terwijl dit een scherp gerecht hoort te zijn. Toen ik navroeg of ik niet per ongeluk het verkeerde gerecht had gekregen (de saus was namelijk bruin, terwijl er volgens de kaart een rode saus bij zou zitten) werd er met de keuken overlegd maar het zou toch echt het correcte gerecht zijn...
    De mihoen was wel OK.

De nieuwste recensie