1. Heel erg jammer....

We hebben hier nu 2 keer gegeten. We gaan er naartoe omdat het voor ons om de hoek is en het er gezellig uitziet.

Bij binnenkomst werden we aan een tafeltje gezet zo groot als een postzegel. We hadden dan wel niet gereserveerd, maar zo druk was het niet, dus we hadden best aan een grotere tafel kunnen zitten.

Het personeel hing een beetje aan de voorkant van de bar, wat eruit zag alsof we zeer ongewenst kwamen en alsof alles teveel moeite was.

Het voorgerecht, soep was verder ok. Niks speciaals, maar ook niks op aan te merken.

Het hoofdgerecht was echt te slecht voor woorden. Erg jammer, gewoon zo taai. Ik heb er wat van gezegd en mijn biefstuk werd terug mee de keuken in genomen. Nog geen minuut later kwam er een "nieuwe" vanuit de keuken.... Ik weet nog steeds niet wat ze ermee gedaan hebben, maar of het een andere was weet ik nog steeds niet. Ongelooflijk taai, voor de 2e maal. Ik heb een kwart opgegeten en de rest laten liggen. De medewerkster durfde ook nog te vragen of het gesmaakt had.
    Dus ik aangegeven dat het absoluut niet lekker was en veel te taai, zowel van mij als van mijn vrouw. De reactie was: "uw vrouw heeft het bijna helemaal op, dus dat zal wel meevallen". Geen excuus, helemaal niets.

Vond de vriendelijkheid dan ook erg te wensen overlaten. Ik zal dit eetcafe bij eenieder afraden. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten, terwijl we er toch al diversen geprobeerd hebben.

Je hebt een restaurant omdat je mensen een fijne avond wil bezorgen, toch? Dat blijkt hier nergens uit.