in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. Familie meierink

Vorige week hier gegeten, onze eerste keer. Wat een aangename verassing zeg! Prima eten, genoeg keuze. Er werd iemand rondgeleid die een gluten allergie had, men neemt er gewoon de tijd voor. Absoluut top.

Dan de kok bij de live cooking, ontzettend leuke vent die ook nog eens geweldig kan koken, respect om daar toch maar steeds te staan met een brede glimlach ondanks de hitte. Iedere gast wordt door hem begroet alsof hij/zij het belangrijkste is, topvent met een overduidelijk topteam want ja, wij begrijpen ook wel dat hij niet alles alleen doet.

Drinken en bedienend personeel waren ook perfect, gewoon snel en netjes.

2 puntjes van (lichte) kritiek:
    - waar mogelijk, ruim de tafels sneller op.
    - maak de entree duidelijker, eerst dachten wij dat het gesloten was en waren we bijna weggegaan.

Tot slot, de kok kwam nog langs om te vragen of alles gesmaakt had. Vooral mijn vrouw vond dit zeer bijzonder en ze heeft me overtuigd, binnenkort eten we er weer!