Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Mariënburg 59, 6511 PS, Nijmegen

1. Wij zijn hier afgelopen dinsdag geweest. Wat mij erg opviel was dat de bediening te wensen over liet. Allereerst moesten we erg lang wachten op ons drinken en zagen we om ons heen dat nieuwe mensen plaatsnamen en vervolgens ook meer dan 20 minuten moesten wachten voordat er uberhaupt iemand kwam, dit was gedurende hele avond het geval. Daarnaast viel het me erg op dat de bediening niet rondliep, alleen maar als ze iets kwamen brengen. Dit is erg jammer aangezien ze misschien hierdoor er meer drinken uit hadden kunnen slepen.

Daarnaast is het misschien ook goed om jassen even vooraf aan te nemen, of in ieder geval even mee te lopen naar de kapstok.

Ook het brood wat we vooraf kregen was jammer, een klomp brood met 2 botertjes die niet te smeren waren, zo hard. Dit is jammer omdat we er aardig vroeg (6 uur) waren en het dus prima was geweest om het brood om 5uur/half 6 af te bakken en de botertjes al uit de koelkast te halen. Ook kregen wij de helft van een klomp brood en 2 andere gasten aan een tafeltje een heel brood... ook een beetje raar.

Het eten hadden wij daarentegen niks over te klagen.

Wilde het toch even vermelden omdat het misschien wel echt aandachtspuntjes zijn die Humphrey's zeker op zou moeten pikken.