1. Paar mnd. geleden met de kaartclub. Werden aan een tafeltje gezet aan de doorloop van alles en iedereen. Tomatensoep was flink verdund, dus zat weinig smaak aan. Hoofdgerechten lauw, droog of te vochtig en het Grand Dessert was gewoon op een bord gekwakt. Moesten lang zoeken naar bediening en wachten op onze drankjes. Met een flinke rekening van 5 personen, 370 Euro, kon er, in tegenstelling tot vroeger, geen kopje koffie van de zaak meer vanaf. Niet dat het ons om dat kopje koffie gaat maar het geeft aan hoe de service van La Stalla achteruit holt.
    1 mnd. geleden effe snel een pizza gegeten voor een afspraak; tomatensoep weer dun, de 3 hoofdgerechten kwamen met een tussentijd van enkele minuten en klopten niet. Weer lang wachten op de drankjes terwijl er op de donderdagavond maar 4 tafeltjes bezet waren. Na klachten gemeld te hebben bij de eigenaar zou ik terug gebeld worden en hij hoopte dat wij gebruik wilde maken van een attentie om hun nog eens kans te geven. Nooit meer iets van gehoord. Hiermee komt er definitief een einde aan een jarenlang eetbezoek van La Stalla, het geld brengen wij liever ergens anders naartoe.