1. Geweest samen met mijn zus. We vroegen naar poedersuiker op de pannekoek. Er werden een aantal suikerzakjes op tafel gegooid. Wij hebben nogmaals iemand gevraagd naar poedersuiker, dit hebben we niet, wel basterdsuiker maar dan moest ze het weer meenemen naar de keuken. Wij wilden graag wat in een schaaltje maar dit was niet mogelijk. Ze heeft voor ons de leidinggevende er bij geroepen. Wij willen haar aanraden om een cursus te volgen hoe leer ik met mijn klanten om te gaan. Dit was ronduit schandalig. Wat een starre vrouw. Een pannekoekrestaurant zonder poedersuiker ik heb het nog nooit meegemaakt. Een beetje basterdsuiker in een schaaltje is nog teveel gevraagd. Wij hebben de pannekoeken teruggegeven, ons drinken opgedronken, de rekening hiervoor betaald en zijn toen weggegaan. Zo ga je niet met je klanten om. Hier gaan wij dus nooit meer naar toe.

1. Poedersuiker is zo simpel te maken in een keukenmachine... ik snap echt niet waarom daar geen poedersuiker is vast iets met kinderen en rommel...