1. Inrichting van het restaurant was goed.
    Bediening was niet echt goed, te weinig. Lang wachten op opname drank.

Combi gerechten waren niet echt veel wat betreft vlees, kon meer voor het geld bedrag.
    De giros was aan de weinige kant.
    Ook zou er iets meer van salade bij mogen voor het geldbedrag.
    Hoeveelheden frites waren genoeg.
    De mixed grill zag er wel goed uit.
    De hete gamba's in aioli waren niet lekker! Door twee man geproefd, beide aten ze niet op jammer!

1. Beste Ronald, allereerst hartelijk dank voor uw resencies. Jammer, dat u zich niet tot ons heeft gewend want dit is nimmer de bedoeling. Zoals u kunt lezen uit andere resencies, staan wij gemiddeld een 9. Mensen zijn zeer tevreden over de portie en hetgeen wij vaak horen, is dat de porties te groot zijn. Kwaliteit en prijs, vriendelijk personeel enz, staan bij ons hoog in het vaandel. Wij werken met mensen en er kan altijd iets misgaan. Op het moment dat iets niet naar wens is, hoeveelheid, smaak, kwaliteit, dan staan wij open voor kritiek en doen wij er alles aan, zodat u alsnog tevreden weggaat. Wij hadden nieuwe gamba's kunnen maken en ik had kunnen kijken, of er iets mis was gegaan in het proces. Een andere optie was om ze van de rekening af te halen.Een recensie is altijd goed. Een goede of slechte zijn beide goed maar u had ons de kans kunnen geven om dit samen met u op te lossen. Eveneens hadden wij u ook extra vlees aangeboden.

Team Grill and More