in Geleen

'T Kleine Verschil, groot in smaak en sfeer

1. MAurice en Heleen Wilms

Beste altijd heerlijk gegeten. Vandaag 1ste maal minder (gerecht mijn jarige man oke. (Wel minder smaak dan normaal) de Boerenjongen!
    MIjn hoofdgerecht. Koud. Terug (leek zelfs vanbinnen bevroren.) vriendelijke bediening heeft terug gebracht kok.
    Kwam het terug nu was het lauw! Nu schijnt dat volgens de kok te moeten tonijn steak(ik heb hem vaker elders gehad. Kan je zeggen dat het dan wel goed warm is. De binnenkant kan wat minder warm, zijn omdat bij langer baken droger kan worden. Echter BLEEK van kleur en zonder enige SMAAK buiten kanten. Dat kan echt anders. Heb wel wat ervaring in koken.
    Zelfs de normaal zo heerlijke aard. Minder van smaak en groentes ook.
    IK kon gaan eten toen mijn man halverwege was met zijn bord…
    DE serveerster heeft ons drankje huis aangeboden. Liefst direct weggegaan, aangezien het natuurlijk(best eens minder kan zijn) maar wel beurs leeg en de hele verjaardags sfeer een domper had.
    IK wil de baas hierover nog eens bellen. En zal ooit nog terug komen. Echter negatieve ervaring blijft meestal hangen. Dus voorlopig niet. De 7 voor service is dat de serveerster alles probeerde om het zo goed mogelijk op te lossen.
    WE hadden beide er is een nieuwe kok! En dat bleek dat ook zo te zijn. Voor hem misschien een leer en advies en onze reactie mee te nemen in zijn bereidingen.
    Dat een kok nooit hetzelfde is, begrijpen we… maar hopelijk doen jullie hier iets mee. Anders ben ik bang dat klanten weg gaan blijven.