in Heerde

De Postkamer: thuis in Heerde!

1. Na mijn vorige recensie nam de eigenaar contact op. Onze klacht werd zeer serieus genomen, wat fijn was, want eerdere ervaringen bij de Postkamer waren wèl goed.
    Uitgelegd wat gebeurd was, en een prettig gesprek daarover gehad. Een uitnodiging voor een lunch hebben we direct benut, en die was heerlijk. Lekker gezeten, bediening net als de vorige keer heel vriendelijk, en het eten heerlijk. Hartelijk dank, team van de Postkamer! Voor herhaling weer vatbaar.

Vorige recensies van Sylvia Groenendijk

• Een vegetarische pasta die dreef in een dikke laag vet. Verder smakeloos. De vis van mijn partner was prima. De frieten waren heerlijk. Service prima, vriendelijk personeel. Bij binnenkomst vroegen de mensen voor ons om een andere tafel. Wij wilden die tafel wel, die zij aangeboden kregen. Dat kon opeens niet. Toen werden we aan een kleine tafel gezet, bij de ingang naar de toiletten. Vlak naast ons een groep van 6. Ik moest moeite doen de meneer naast mij niet te raken tijdens het eten. Nooit meer de Postkamer.