Op dit adres zit nu: Neder

1. Met hoge verwachtingen zijn wij naar dit Italiaanse Restaurant gegaan. Bij binnenkomst kom je in een oubollige situatie terrecht en werd het ons al snel duidelijk dat alles mag en niets kan. Als voorgerecht hadden wij carpaccio. Helaas werd deze te dik (taai) en te koud (diepvries?) geserveerd. Tevens was er zoveel citroensap gebruikt als dressing, dat dat de boventoon ging voeren. Ook jammer dat er zo weinig kaas op zat.

Toen volgde het hoofdgerecht. Lamskoteletjes met, jawel een halve citroen. Het smaakte werkelijk nergens naar. Groenten doen ze niet aan. Je kreeg daarvoor in de plaats een groene salade in een drinkglas met, jawel, citroendressing.

Mijn partner bestelde een pizza Calzone. Helaas deze zag en smaakte niet. Waterige tomatensaus (grote natte plas op het bord bij het aansnijden), wat stukjes ham en champignons die je moest zoeken en een 7 cm dikke droge korst eromheen. Ook was de pizza niet gaar (middenstuk) en had niet een lekker dik gevuld buikje wat je van zo'n pizza verwacht.

De bediening is onervaren. Dus dat ze niet weten wat er bij de gerechten wordt geserveerd en dat ze niet even langskomen tussendoor om te vragen of alles naar wens is, is de fout van de eigenaar.

Jammer, jammer want zo hoeft het niet te gaan.