in Geleen

'T Kleine Verschil, groot in smaak en sfeer

1. Mariette Timmermans

Wat ontzettend jammer, mijn laastste ervaringen in dit knusse restaurant. Ik kom er toch al jaren met een bescheiden regelmaat. De kaart blijft voortteffelijk, chapeau voor de Chef, maar voor het overige…
    bestel 2 zoete witte wijntjes, krijg droge.
    Vervolgens best lang wachten op de kaart, het is toch maar een simpele donderdagavond. Voorgerecht kwam redelijk spoedig, hoofdgerecht liet lang op zich wachten, niet erg. Vervolgens ben ik zelf nog maar een drankje gaan bestellen aan de balie, er had echt niemand van het personeel aandacht voor onze tafeltjes. Dessert besteld… het restaurant was al voor een groot deel leeg. Na ruim 20 minuten nog niks. Ben maar opgestapt toen.

Goede raad aan de manager daar… fijn die jonge medewerkers, ze stralen frisheid uit… maar ze zien het werk niet, zijn niet empatisch en vergeten veel.

Ook de privacy laat steeds meer te wensen over… zo goedkoop tafeltjes dicht bij elkaar. Kon gesprekken van mijn buren letterlijk volgen. Amper zelf een privegesprek kunnen voeren.
    Ik was erg teleurgesteld, vind dit restaurant zo bijna geen aanrader meer.
    Zal niet snel weer teruggaan.