in Oosterhout

De beste spareribs van Oosterhout en de rest van de wereld.

1. Zoals altijd weer heerlijk gegeten.

1. Wat fijn om te horen!

Vorige recensies van diana akkermans

• Afgelopen zaterdag 21 nov hebben wij met 21 man gegeten bij d'n Bal. Nou het was weer geweldig. Een diike pluim voor al het personeel. We zaten allemaal tegelijk te eten en dat voor zo'n ploeg. Iedereen vond het geweldig, en heerlijk natuurlijk. We hebben echt genoten. Sfeer was erg goed. Echt een aanrader.

• Wij hebben op Koningsdag met 9 pers (vriendenclub) weer heerlijk gegeten. Erg gezellig. We hebben veel gelachen. Prijs erg goed. Personeel heel erg vriendelijk. Voor iedereen is er wel een keuze, of van de kaart of 3 gangen diner. Kan je geen keuze maken, daar hebben ze ook een gerecht voor; sate-sparerib. Geweldig lekker. Echt een aanrader om bij d'n Bal te gaan eten. Wil je meer? Gewoon bijbestellen, alles kan daar. Wij gaan er graag naar toe.

• Wij hebben gisterenavond weer heerlijk gegeten, spare-rib perfect. Wij vinden het altijd erg gezellig, er hangt een gezellige sfeer. Personeel altijd vriendelijk, niets is te veel als je iets vraagt, dus wat wil je nog meer. Wij gaan regelmatig hier eten. Voor het eerst de kaassoep op, héérlijk was het.

• Ik heb gisteren samen met mijn man gegeten bij D'n Bal, het was weer geweldig. Heerlijk gegeten en het personeel is altijd vriendelijk. Wij gaan regelmatig daar naar toe, omdat wij het gezellig vinden. En het eten, er is voor iedereen wel wat, voor grote eters maar ook voor kleine eters. De prijs erg goed, dus wat wil je nog meer.