1. Vandaag een mixed grill, best wel duur voor hetgeen je krijgt. Vlees was niet echt mals, eerder droog en de verhouding hoeveelheid en prijs van 26 euro staat ook niet in verhouding. Hele kleine schaaltjes met groente en aardappeltjes, frietjes van goede kwaliteit en gelukkig konden we wat extra frietjes bij krijgen zonder dat die op de rekening kwam, dat is mooi. De Vega quiche van mijn vrouw zag er mooi opgemaakt en smakelijk uit en dat was hij ook, spijt dat ik die ook niet had genomen (18 euro). Beide als dessert de proeverij… aanrader, ziet er fantastisch mooi opgemaakt uit, verschillende smaken, erg lekker. Het terras, het restaurant, de toilet groep allemaal netjes en opgeruimd, ziet er uitnodigend uit. Zo ook het personeel, allemaal aardige nette mensen die plezier hebben in hetgeen ze doen. Kortom samengevat om te komen tot het eindcijfer, prijs kwaliteit is scheef (te duur), eten is voldoende, sfeer en service goed.

Vorige recensies van Ron Donkers

• Een nette tent, schone toiletgroep en aardige bediening. Mijn vrouw een maaltijd salade en ik een stukje vlees. De salade was lekker maar te duur voor de kwaliteit, hij kost iets van 16 euro en dat is hij zeker niet waard (25% te duur voor wat je krijgt cq kwaliteit van de groente). Vlees was lekker gebakken met lekker veel gebakken champignons/spekjes, frietjes lekker (zelf gemaakt of van een goede leverancier), aardappeltjes te vet en de brocoli was smaakloos (te lang gekookt, die zou je beter kunnen stomen om de smaak te bewaren). Lekker wijntje en aardige mensen in de bediening. Groot terras aan de voorzijde, dicht bij de weg die druk is met auto’s dus niet echt sfeervol. En dan hadden wij ook de pech dat er vieze rokers naast ons kwamen zitten, lekker eten met de lucht van sigaretten is niet fijn en past natuurlijk niet meer in deze tijd. Omdat het een groot terras is pleit ik er voor om links van de deur rook terras te maken en rechts van de deur rookvrij zodat je als gezonde niet roker geen last hebt van die vieze ongezonde rooklucht. Beter nog is een rookvrij terras!
    Wat ik ook niet smakelijk vind is dat er honden op een stoel zitten, dat zou je als hygienische restaurant eigenaar niet moeten willen. Het geheel brengt ons op een zes plus.