1. Fantastisch aangekleed restaurant met daaromheen een voor kinderen geweldig speelgebied. Bediening vriendelijk, gevarieerde kaart, schappelijke prijzen en het eten was dik in orde.

Het was alleen wel érg massaal. In het restaurant is plek voor 250 gasten, maar er zijn ook veel 'dagjesmensen' die met hun kinderen naar de speeltuin gaan en buiten op het terras gaan zitten. Dit doet wel een beetje afbreuk aan het romantische, knusse idee dat je bij een pannenkoekenboerderij hebt.

Het grootste probleem waren echter de duizenden wespen die zowel buiten als binnen een ware plaag vormden. Elke tafel was standaard uitgerust met een vliegenmepper en een schoteltje smeulende koffiedik en het terrein hing vol met tientallen wespenvangers (elk gevuld met honderden van deze rotbeesten), maar alle inspanningen ten spijt bedierf het toch echt wel onze eetlust en plezier. Je bent constant aan het opletten of erg geen wesp op jezelf of op je kind (of diens eten/ijsje) zit en bij elke kriebel schrik je op. Tussendoor huilt er om de zoveel minuten ergens een kind dat gestoken is. Ik weet dat het buiten de macht van Hans en Grietje ligt, maar het heeft helaas echt wel flink afbreuk gedaan aan onze ervaring gistermiddag. Misschien toch maar eens een verdelgingsdienst inschakelen.