Op dit adres zit nu: De Taverne

1. Bij aankomst gevraagd of we nog een 15 min in het dorp gingen rondlopen vanwege de drukte, eenmaal zittend aan tafel en drinken hadden besteld kwam de opmerking dat ze niet alles meer op de kaart had, wij hadden gamba, s besteld en tijdens het klaarmaken kwam ze vertellen dat dat het laatste portie was en dat ze niet meer hadden, zo bleek een groot deel van de kaart er niet te zijn, ook werden op het laatst de borden weg gehaald of zij bepaalde of je uitgegeten was, erg jammer allemaal, wij komen niet meer hier terug.

1. Claire
    Van restaurant

Bijzonder jammer dat jullie als laatste tafel op één van de allerdrukste avonden van het seizoen aanschoven. Natuurlijk een blamage onzerzijds dat er enkele gerechten, die we iedere dag vers bereiden, op zo'n dag nét uitverkocht waren. Dat het bestek op de tafel duidelijk aangaf dat jullie de maaltijd beëindigd hadden was voor ons het teken af te ruimen, wat dus ook gebeurd is. Er is op geen enkele wijze aangegeven dat er wellicht nog meer besteld wilde worden door jullie gezelschap. Ook is er op geen enkele wijze aangegeven dat de gerechten die jullie wel genuttigd hebben niet smaakten of niet aan de verwachtte kwaliteitsstandaard voldeden. Deze recensie, en met name de numerieke waarden die jullie er aan geven, spreekt alleen teleurstelling uit over een eventueel niet meer te bestellen gerecht, niet over de kwaliteit, noch de sfeer, noch de prijs. Excuses hiervoor.