1. Na inmiddels meerdere malen bij Ondel-Ondel best wel lekker te hebben gegeten, heb ik besloten deze mooie, moderne toko toch een ruime/goede voldoende voor de diverse gerechten 'gemiddeld' te geven (aanvankelijk eerst nog ietwat teleurgesteld.)
    je kunt er dus 'gewoon' je eigen Nasi/Bami Rames/Campur samenstellen, met keuze uit verscheidene vlees/vega en groente gerechten -met uiteraard Witte Rijst/Nasi Goreng/Nasi Kuning/Lontong of Bami als basis-
    Smaken verschillen natuurlijk, maar persoonlijk bevielen mij de Rendang en de Sayur Buncis wel zo goed, prima, de Gado2 en Sate minder, daarentegen de Soto Ajam 'enak' (=lekker), evenals de huisgemaakte Sambal (even om vragen), nagerechtjes/toetjes of de koffie met spekkoek.
    Het is er dus echt niet duur, integendeel en ruime porties, schone tent, voor een leuk terrasje op de 'stille' kant van die prachtige Nieuwstad en boven binnen danook een bijzonder fraai uitzicht over de stadsgracht, historische pijpen en panden, zoals de Waag.
    Frisse inrichting, diverse leuke Indonesische 'dinkjes', plezierige service, attente bediening, T.K.B. dan Sempai Jumpa! Tige Tank + Oan't Sjen! Bedankt + Tot Ziens.

1. Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar de meningen van anderen (Indo's ook..) over deze Warung/Toko.. Grru..
    Btw. Ondel-Ondel is die grote Pop, soort masquote van Jakarta toch !? erg leuke naam ja..