1. Op terras gegeten, veel lawaai van verkeer maar is niet anders. Tafel vuil, werd niet schoongemaakt, bestek werd ol tafel gekwakt. We hadden dezelfde wijn besteld, een glas was koud en een niet. Onvriendelijke serveerster die je niet aankijkt. Gepocheerde zalm veel te kleine portie op een dikke schijf kommkommer zodat het niet opviel dat het zo weinig was. Frieten konden bijbesteld worden, moest ook wel want het schaaltje was voor max 1 persoon, bestel je bij moesten we zolang wachten dat de rest van het beetje eten ijskoud was. Mayonaise een mini portie in een kartonnen schaaltje. Al met al veeeeel te duur (€70,00) voor dit beetje eten met vuile tafel en onvriendelijk personeel en de wespenvangers boven je hoofd zodat de wespen werden gelokt en dus ook constant op onze tafel en eten terecht kwamen. Nooit meer in de bonte koe in Garderen.

1,5