1. inwoner van Joure

Ik vind het verbazingwekkend (met zoveel beeldschermen en conrolepunten waar de managers m.i met de ogen op staan!) dat ik elke keer al ik door de mc-drive rij (en niet altijd een reuze bestelling doe) dat ik soms wel 10 minuten moet wachten(en geen tegoedbon of een bakkie koffie krijg)! En tot (wederom) mijn grote verbazing thuis aangekomen ook nog eens de bestelling niet klopt! Na 5x achter elkaar dit meegemaakt te hebben toch maar eens gebeld dat mijn bestelling voor de zoveelste x niet klopte.......wat denk je, 5 min later stond er een medewerker van MC Donalds aan de deur met een gezins-zak Mc Donalds,..........tja de bedoeling zal goed zijn geweest hoor, maar daar had ik na mijn niet kloppende Big tasty-menu toch echt geen zin meer in :-(

Mc Donalds Joure doe hier aub wat aan.....! want met alleen in de jouster courant staan dat jullie de schoonste/leukste/meest geweldige Mc Donalds van Friesland zijn komen jullie er niet hoor....jammer dat Mc Donalds zo'n ''monopolypositie'' heeft.