1. Het spijt me om dit te moeten zeggen maar wat is deze zaak achteruit gegaan. Erg teleurstellend. Het personeel is erg asociaal. Ze dragen slippers en hebben van die lange neonagels op vreselijk onhygiënisch. Ook vind ik het personeel erg onverschillig en onbeleefd. Snackbar met aso's. Vroeger zo'n leuk zaakje met leuke meiden achter de toonbank en nu uitschot. De patat is hartstikke slap dus de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Snackbar op andere hoek bakt de patat beter en is ook nog eens goedkoper. Erg jammer want de bazin is altijd een leuke vrouw en bakt wel goed maar goed personeel is helaas moeilijk te krijgen.

1. Misschien heeft u een keer een meisje getroffen dat net nieuw was en heel druk met " het goed doen" dan vergeet je misschien even om vriendelijk te groeten. Ik ben anders gewend. Altijd een vriendelijk woord en als je weggaat: " lekker ite". Maar kritiek mag als het opbouwend is. Ik denk dat Tia dit leest en haar best zal doen om haar personeel goed te begeleiden. Straks vast weer vrolijk personeel dat voldoet aan hygiënische voorwaarden. 👍🏻