1. Heerlijk gezeten bij het Rechthuis. Unieke plek en met het mooie zonnige weer maakt dat het helemaal af. Petje af voor het personeel! Valt niet mee met deze zomerse temperaturen.

Ze hebben ons voorzien van heerlijke gerechten tijdens de lunch. Zeer goed bereid eten en voor iedereen wat wils. Carpaccio zonder kaas...is prima! Met pijnboonpitjes? Ook prima. Was allemaal mogelijk.

Vriendelijke dames en ze zetten net dat stapje meer. Dat is nou echt service! Ook als we van tafeltje willen wisselen naar iets half zon / half schaduw. Allemaal geen probleem. Dus nog langer gezeten dan eigenlijk de bedoeling was. Heerlijk borrel assortiment met goede wijnen.

Die meiden hebben zeker een extra fooitje verdiend! Wij komen graag terug en raden het anderen ook zeker aan.

1. Hallo Marlijn,
    Dank voor deze vriendelijke woorden. Wij doen er alles aan om een gast tevreden naar huis te laten gaan en vinden het dan ook heel fijn om te horen dat dit ook bij u is gelukt! Hopelijk tot snel, Het Rechthuis aan den Amstel.