Op dit adres zit nu: LUX

1. Bossink

Zaterdag 27 juli jl. Heerlijk gegeten bij Woodstock. Als voorgerecht tapenades goede smaken hoofdgerecht 3 sliptongetjes met warme groenten en gebakken aardappeltjes. Heerlijk gebakken sliptongetjes en variatie van gekookte witlof, bloemkool en verse wortelschijfjes waren een goede combinatie. Nagerecht vers fruit zonder poespas heerlijk fris 👍
    Het was wederom genieten prettige bediening prijs en kwaliteit zijn in goede balans 💁🏻👍

Vorige recensies van Bossink

• M bossink

Weer heerlijk geluncht.
    Tosti Hawaï een van de 22.
    Zoals altijd bediening vriendelijk. Kwaliteit is prima.
    Chefkok krijgt een pluim van ons.
    Wat betreft de gerechten zijn altijd heerlijk bereid.
    De sfeer is gemoedelijk en wij blijven wel komen!
    Chapeau 👍👍

• Maike bossink

Heerlijk gegeten dit keer gekozen voor het lamstoofpotje en de slibtongetjes.
    Het was weer genieten.
    Omdat wim die dag jarig was en 65 werd, kreeg hij een mini vuurwerk bij zijn kopje koffie . Spontaan idee van de gastvrouw hoe leuk is dat.
    Daarom komen wij hier graag want we voelen hier ons altijd op ons gemak!

• M.Bossink

Op zondag 2 april jl. had ik mijn afscheidsetentje met kinderen, kleinkinderen en collega's. Het was een geweldige avond. We werden hartelijk ontvangen. We hadden de grote ronde tafel en dat was een schot in de roos!
    Ondanks dat iedereen een ander menu had gekozen, verliep het allemaal gemoedelijk. Heerlijke steaks en visgerechten mooi opgemaakt en perfect van smaak. We waren met 13 personen en alle gerechten kwamen keurig gelijk op tafel. Na afloop nog een heerlijk dessert, wat was het smullen.
    Complimenten voor de chef kok, maar ook personeel.

• 23 december jl. met vriendin samen gegeten! Heerlijke schnitzel. Sfeer was gezellig! Bijzondere gast aanwezig, Maestro dirigent Dominique Seldic aanwezig. Een eetcafe waar je echt heerlijk kunt dineren! Vooral de gastvrijheid is top! Ik wens jullie goede zaken toe voor 2016.
    Groet van vaste stamgasten.