in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. Voor mij de Laaste keer dat ik er kom.
    Had veel verwacht van dit restaurant.

Wij werden pas na een uur gevraagt wat we wouden eten nou ja ik had hun gevraagt of we wat kunnen bestellen.

Het eten vond ik slecht heb niet lekker gegeten het enige wat wel ging is de spareribs maar een mix grill was echt een afrader.

Daarnaast zaten we vlak bij aan tafel bij mensen die gewoon hun hond op schoot hadden die zelfs met de mensen mee aten van hun bord.
    Heb trouwens nog nooit meegemaakt dat iemand zijn huisdieren mee namen in best netjes restaurant maar misschien ligt dat dan aan mij.

Voor de kinderen mogen ze het speel hoek wel wat netter maken het was slordig en geen 1 kind kon wat leuks vinden om zich te vermaken.

De bediening mag wel wat training gebruiken.
    En meer aandacht schenken aan de mensen die aan hun tafel zit dat wij hadden wel 3 verschillende mensen die de bediening deed beetje ongeregeld daar binnen het enige voordeel wat ik van het eten vond dat het wel snel geregeld was maar dat had er vast mee te maken dat het niet druk was.

Als ik een cijfers nog geven.

Eten 3.
    Restaurant 7.