1. Woensdag 24 juli 2019 hier gegeten tijdens de terugreis van onze vakantie en de ervaring was zeer slecht.
    We moesten extreem lang wachten op onze maaltijden (biefstuk-medium en grillworstjes) en toen ik hierover mijn beklag deed was het antwoord ‘nog een paar minuten’.
    Na vervolgens nog eens vijf minuten wachten ben ik weer gaan informeren en toen bleek het eten klaar te staan maar men had verzuimd ons een seintje te geven. Het gehanteerde ‘bestel-systeem” deugt dan ook van geen kant. Op een A4 kladbloc wordt e.e.a. genoteerd en op een zeker moment lagen de papieren her en der verspreid en was de bediening het overzicht volledig kwijt.
    De grillworstjes waren verbrand en de geserveerde patat frites was vet en had te lang in de (waarschijnlijk te koude) frituur gelegen. De biefstuk daarentegen was goed bereid en goed op smaak echter de daarbij bestelde gebakken aardappeltjes waren vervangen door patat frites.
    De salade van het buffet was een smakeloze kleffe hap en dressing om toch nog wat smaak toe te voegen was niet verkrijgbaar.
    De witte wijn uit de kleine flesjes smaakte ronduit smerig en toen ik de dame achter de kassa uitnodigde om zelf even te proeven was de reactie ‘ik heb geen verstand van wijn… ’
    Absoluut dieptepunt: voor toiletbezoek moet worden betaald! Dit verwacht je in een benzinestation langs de snelweg maar niet in een restaurant!
    Pluspunt: prima espresso. La Place ga orde op zaken stellen, verbeter de kwaliteit van het voedsel en van het personeel en haal die idiote poortjes weg bij de toiletten.

3,2