1. Geachte familie Schuit/Schaalma,

Aangezien ik noch een telefoonnummer, noch een e-mail adres van u bezit, toen niet en nu niet, is dit mijn enige mogelijkheid tot reactie.

Natuurlijk is het hoogst vervelend om voor een dichte deur te staan en willen we dit goed maken wanneer dit mogelijk is.

Het doet echter pijn om te lezen: iemand die niet veel beters te melden had dan dat de zaak gesloten was en dat ze hadden geprobeerd iedereen af te bellen.

Ook restauranthouders zijn mensen. De situatie waarin we toen en nog vele maanden verkeerden met Esther haar ernstige psychische problemen, wens ik niemand toe.

Maar restauranthouders zijn vogelvrij om kritiek op te geven en ze zijn door mensen als u ook nog genoodzaakt om meer privacy prijs te geven dan een ander.

Gelukkig gaat het nu goed met Esther en hopen we weer te starten in Januari. Haar gezondheid gaat bij mij boven een restaurant en gasten die meteen hun frustratie uiten op een site.

Sicco Gerlsma.

Tandjong Priok.