Op dit adres zit nu: Grandcafé De 10

1. Fam Hendriks

Wij zijn echte Italiaan liefhebbers dus we gaan regelmatig naar verschillende Italianen. Tot een vriendin van ons zei dat er in Malden een kleine Italiaan zat, dus we dachten daar gaan we maar eens proberen. Bij aankomst liepen we per ongeluk de verkeerde deur binnen, of eigenlijk een meneer hield voor ons de deur open. Maar dat was Grandcafe 10, en we kregen te horen dat het bij elkaar hoorde, dat het in het restaurant nog vol zat maar dat we een drankje aan de bar konden nuttigen en als er tafel vrij kwam dat die voor ons was. Na 15min kwam er tafeltje vrij en we hadden al aan de bar in de kaart gespiekt en we zagen dat ze t-bone verkochten van speciaal rund. Toen was het helemaal feest, met lekker flesje rode wijn erbij en de avond was helemaal compleet. Goede bediening. We werden geholpen door de jonge eigenaar en zijn vriendin/vrouw. We hadden een hele plezierige en smaakvolle avond gehad.

Zeker komen wij terug.