Op dit adres zit nu: 't Havenhuys

1. Beste Vincent en Audrey,

Wij vinden het heel vervelend om via deze weg jullie kritiek voor het eerst te moeten horen, maar deze recensie van jullie laat mij zeer zeker niet koud!

De spare-ribs die jullie hebben gegeten moesten extra pittig zijn en deze heb ik dus ook die bewuste avond zelf nog extra ingesmeerd met sambal. Ik snap dus werkelijk niet waar u opmerking vandaan komt. Ook de beschuldiging over de stokbrood en kruidenboter van kant en klare margarine kruidenboter vind ik ronduit belachelijk omdat ik al zolang wij al bestaan nog geen gram margarine gebruik maar alijd roomboter om de kruidenboter zelf te maken. Ik vind het zelfs een beetje kwetsend om zo openlijk ons te beschuldigen van deze dingen!

Normaal staan wij zo nooit tussen deze recensies maar dit gaat toch te ver om geen reactie van onze zijde te geven gezien de voorgaan de feiten.

Graag willen wij wel iedereen laten weten dat wij altijd voor opbouwende kritiek openstaan zoals dit ook bedoeld is.

Met vriendelijke groet, Seven.