1. Richard

De locatie leek zo mooi. Lekker aan het water… Maar voor ons nog mínder dan 1 ster waard. Gereserveerd aan te voren. Om 17:45 aangekomen. Gelijk de menukaart gekregen en drinken besteld. Drinken kwam pas na een kwartier. Om 18:25 maar eens gevraagd of we eens wat konden bestellen. Voorgerecht en hoofdgerecht besteld. 18:40 Kwam eindelijk het voorgerecht. Tussendoor nog maar een keer drinken besteld. 19:30 Nog steeds geen hoofdgerecht. Dus geïrriteerd het bestek binnen bij de bar gelegd en beklag gedaan. Werd niet echt fatsoenlijk op gereageerd. We hoefden niks te betalen en eigenaar liep zo weer de keuken in zonder gedag te zeggen.
    Bediening was ook chaotisch. Liepen telkens met gerechten langs diverse tafels of ze dit of dat besteld hadden. Aan de blik te zien hadden ze ook heel erg veel plezier in hun werk (not). Eigenaresse die bij tafels staat te kletsen en te roken. En hun loslopende hond op het terras. Echt bijzonder druk was het die avond ook niet. Al met al een ongeorganiseerd zooitje waar ze ons in ieder geval niet weer terug zien. Net als nog wat andere mensen die op een gegeven moment ook maar weg waren gegaan.