in Lochem

kwaliteit eten voor een betaalbare prijs !!!!!!

1. Joke van der Linden

Gingen met onze vrienden vol verwachting, hadden al veel positieve reacties gehoord. Eerdere poging om er te gaan eten lukte niet omdat het restauarant volgeboekt was. Deze keer dus tijdig gereserveerd. Maar helaas... bij het voorgerecht (ham met meloen) misten we de smaak van de port, de slibtongetjes arriveerden zonder in de Grand Manier verdronken te zijn en dit is dus niet geproefd. Een van de slibtongetjes was niet goed te fileren (niet gaar genoeg, hoort van de graat te glijden) en een paar van de gebakken aardappeltjes bij de schnitzel waren zwart. Ook de schnitzel was droog. Hebben dit gemeld aan de bediening en die zouden het doorgegeven. Geen reactie terug. Ook het ijs was al deels gesmolten toen dit geserveerd werd. Jammerrrrrrrrrrrrrrr..... Misschien was een kopje koffie/thee van het huis een klein goedmakertje geweest. Wij hebben het wel gezien. Heel jammer.