1. Heerlijk gegeten, wij komen hier vaak en meestal nemen we gasten mee, met name als ze er nog niet geweest zijn want dit mag je niet missen.

Kwaliteit is altijd uitmuntend. Biefstukken zijn overheerlijk, de spare-ribs zijn super. Als voorgerechtje mag je de maiskolf niet missen!

Zelfs de vegetarische schotels zijn super, iets wat je toch niet verwacht in een restaurant waar de focus ligt op grote biefstukken en flinke ladingen spare-ribs. Niet de altijd standaard gevulde courgette maar innovatieve en lekkere gerechten. Wel jammer dat de kaasfondue niet meer standaard op de kaart staat hoor! Maar goed, vernieuwing moet er ook zijn.

De sfeer moet je van houden, het is echt een familierestaurant die altijd wel vol zit. Het is dus druk maar ook gezellig.

Een romantisch etentje zit er niet echt in maar daar is het ook niet echt op gericht.

De bediening is altijd spontaan meedenkend en netjes, ondanks dat het er altijd druk is.

En dan als laatste de prijs. Voor de kwaliteit vind ik het erg aantrekkelijke prijs. Ik zou bijna durven zeggen goedkoop voor wat je er voor terugkrijgt.