1. Bij de vorige recentie schreef ik dat koffie drinken er waarschijnlijk we leuk kon. Fout.
    Gisterenmorgen om 10.50 Uur stonden we voor het terras. Voor het terras stonden 2 verschillende tijden van opening. Eentje vanaf 11 en een vanaf 10. Ik vroeg netjes of we konden gaan zitten. Antwoord van zeer onvriendelijke serveerster. Als u nu eens goed leest dan ziet u dat we pas om 11 uur open zijn. Met het verzoek om 10 minuten voor het hekje te wachten tot het 11 uur was… 4 goede bijna wekelijkste klanten verloren, we maakte daar altijd tussenstop bij fietsen. Vanaf nu gaan we naar terras met goede bediening. Echt zo jammer want het is echt een mooi punt.

Vorige recensies van Maarten V1

• He wat jammer, jaren geweest maar ineens is het eten gewoon echt slecht. Vegetarisch bestaat niet op de kaart, en dieetwensen willen ze niet verwerken. Het terras is als vanouds gezellig, onthouden voor n kopje koffie, maar eten doen we voortaan ergens anders.

4,3