in Loenen

Eetcafé 't Ruifje; altijd verrassend anders!

1. We hebben buiten op het terras gezeten. Jammer dat daar gerookt mag worden, had ik dit geweten was ik niet gegaan. De rokers zitten ook niet ergens aan de buitenkant maar gewoon vlak bij je tafel en sigarenrook vind ik niet fijn bij mijn eten.
    Eten en bediening is goed maar best aan de prijs.
    Als rook beleid op terras niet veranderd ga ik hier niet meer eten en we waren met zes personen die dit ook niet meer doen

1. Ruifje
    Van restaurant

Beste Hans,
    Dank u voor de recensie. Het is niet verboden om te roken in de open lucht en dus ook (nog) niet op de terrassen. U mag altijd aangeven dat u dit minder prettig vindt en wellicht kunnen wij u de volgende keer een tafel in een rustig hoekje aanbieden, niet grenzend aan andere tafels. Echter, wanneer ons terras vol zit, kunnen wij overige gasten niet "verbieden" om te roken. Wellicht verandert dit nog in de toekomst, maar op dit moment hanteren wij de wettelijke bepalingen. Wij verwelkomen u graag weer in de toekomst!